باغ ویلای زیبا 2500 متری در زیبادشت محمدشهر

باغ ویلا 2500متر دارای 200متر بنا به همراه سند شش دانگ. این باغ ویلا دارای انواع درختان مثمر، استخر و امکانات کامل می باشد.

ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا 2040 متری در زیبادشت

باغ ویلا به مساحت 2040متر و با زیربنایی بیش از 600متر دارای پایانکار و سند شش دانگ.باغ ویلای مذکور دارای موقعیت مکانی فوق العاده در یکی از امن ترین و زیباترین شهرکهای موجود در منطقه ویلایی زیبادشت کرج واقع گردیده.

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا 2030 متری در زیبادشت

باغ ویلا زیبا و شیک در مرکز شهرک زیبادشت شمالی.که مساحت آن 2030متر و600متر بنا می باشد. این باغ ویلا دارای سند شش دانگ و پایانکار است.
ادامه مطلب

​  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا 4117 متری در زیبادشت

باغ ویلا مدرن و بی نظیر درشهرک فوق العاده زیبا و رویایی زیبادشت کرج که این شهرک ویلایی دارای امنیت فوق العاده بالایی می باشد.مساحت این باغ ویلا به مساحت 4117متر است و دارای سند شش دانگ به همراه 600متر بنا با پایانکار می باشد.

ادامه مطلب

​  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا 10000 متری در زیبادشت

باغ ویلا یک هکتاری در منطقه زیبا و سرسبز فرخ آباد زیبادشت کرج.این ویلا دارای ابعاد بسیار عالی و دوکله می باشد. از امکانات باغ ویلا ذکر شده میتوان به انواع درختان میوه مثمر اشاره کرد و هم چنین سند شش دانگ ،پایانکار 500متر بنا ، چاه آب ،استخر سرپوشیده و سونا خشک  وتصفیه خانه مجزا ،نورپردازی بسیار زیبا و دیگر امکانات آن آب ، برق ،گاز و تلفن بصورت مجزا می باشد.

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...