1175 متر باغ ویلا نوساز با طراحی زیبا در محمدشهر

باغ ویلا لوکس و بسیار زیبا به مساحت 1175 متر به همراه 150 متر بنا واقع در فرخ آباد به فروش می رسد. این باغ ویلا در بهترین موقعیت از منطقه فرخ آباد شهر محمد شهر و خارج از شهرک ویلایی قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی کاملی است.

ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

باغ ویلا لوکس 1000 متری در منطقه محمدشهر

1000 متر باغ ویلا لوکس و مدرن به سبک ویلا های لوکس خارجی به همراه 420 متر بنا و ویلای دوبلکس واقع در  محمدشهر، آماده فروش می باشد. این ویلا مدرن و لوکس دارای لنداسکیپ فوق العاده زیبا و خاص و به صورت دوبلکس ساخته شده است. این ویلا در محمدشهر  به صورت فول فرنیش و دارای سه اتاق خواب است که همگی به صورت مستر ساخته شده است. آشپزخانه مدرن این ویلا نیز دارای امکانات کامل و از متریال درجه یک ساخته و دیزاین شده است.

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

10800 متر باغ ویلا سوپر لاکچری در زیبادشت

ویلا سوپر لاکچری و بسیار زیبا با مساحت 10800 متر واقع در زیبادشت محمدشهر و در داخل شهرک ویلایی مرکزی زیبادشت برای فروش وارد بازار خرید و فروش باغ ویلا در محمدشهر شده است. این باغ ویلا در زیبادشت دارای 900 متر بنای لوکس و مدرن به همراه 5 اتاق خواب که همگی به صورت مستر ساخته شده اند .

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

باغ ویلا 2500متری درزیبادشت کرج

باغ ویلا رویایی و دنج با مساحت 2570 متر مربع در بهترین شهرک ویلایی زیبادشت کرج آماده واگذازی و فروش می باشد. باغ ویلا مذکور دارای 400 متر بنای لوکس بصورت دوبلکس با چشم اندازی بی نظیر  و معماری بسیار حرفه ای و زیبا طراحی و ساخته شده است. از امکانات این باغ ویلا در زیبادشت می توان به استخر چهار فصل به تاسیسات کامل ، سرایداری مجزا ،آلاچیق و محوطه سازی زیبا در فضای باغ اشاره کرد.

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

2100 متر باغ ویلا سرسبز در شهرک زیبادشت

2100 متر باغ ویلا دنج وسرسبز در شهرک ویلایی زیبادشت کرج با 430 متر ویلای دوبلکس به فروش می رسد. . این باغ ویلا در زیبادشت دارای محیطی آرام و دلنشین در یکی از بهترین شهرک های ویلایی استان البرز واقع شده و دارای نگهبانی 24ساعته می باشد.

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...